מה זה חברת פורקס?

וגם אתם התחלתם לגלות עניין בשוק ההון ואפשרויות המסחר וההשקעה העומדות לרשותכם באמצעותו, קרוב לוודאי אתם נחשפתם למושגים כגון: מסחר בפורקס, מסחר במט”ח וכדומה. על מנת לאפשר גם לכם להבין טוב יותר מהו מסחר בפורקס, ריכזנו עבורכם בש הבאות מידע כללי אודות שוק הפורקס ומידע אודות שאלת המופיעה בכותרת מה זה חברת פורקס ומהם שירותי המסחר המוצעים לכם באמצעותה?

מה זה בכלל מסחר בפורקס?

שוק ההון כולל בתוכו שווקים פיננסיים שונים שאחד מהם ידוע בשמו המלא כשוק החליפין ללות זרים או בקיצור שוק המט”ח (ות חוץ). באנגלית שוק זה מכונה THE FOREIGN EXCHNANGE MARKET או בשמו המקוצר "פורקס". כפועל יוצא כתוצאה, מסחר בפורקס הוא למעשה שם נוסף לתיאור פעולות מסחר בשוק המט”ח. המסחר בשוק הפורקס, יש לשווקים אחרים בשוק ההון, מתנהל באופן רציף 4/7, והדבר יכול למשקיעים בו להיחשף למגוון רחב של אפשרויות מסחר בכל רגע נתון.

מה זה חברת פורקס
מה זה חברת פורקס

איך פועל מסחר במט”ח?

ביצוע עסקאות בשוק המט”ח (פורקס), נעשה באמצעות צמדי מטבעות, כאשר מכונה אחת: מטבע הבסיס והמטבע השני מכונה המטבע הנגדי, כאשר מטבע הבסיס הוא זה המגדיר למעשה את ערכו של מטבע הבסיס, לדוגמה: 1$ כמטבע בסיס שווה לערך. -3.8 ₪ (לערך) כמטבע הנגדי.

ב-90% מהעסקאות המתבצעות בשוק הפורקס מדי יום למצוא את הדולר כמטבע ו/או כמטבע בסיס, כאשר המטבעות הנפוצים אחרים כגון: יורו (האיחוד האירופי) והיין (המטבע היפני) נכללים גם הם בצמד המטבעות הפופולאריים ולצרכי ביצוע עסקי בשוק הפורקס. . הרווחים כולל ביצוע פעולות מסחר בפורקס מתאפשרים הודות לשינויים כאלה ואחרים בשערי המטבעות לאורך היום וברוב המקרים מדובר באחוזי רווח משניים.

פעולות המסחר בפורקס מיושמות כיום (ברוב המקרים) באמצעות תוכנות מקוונות לצרכי מסחר במט”ח. תוכנות אלו מסופקות למשקיע על ידי חברת פורקס כזו או אחרת באמצעות המשקיע בשוק הפורקס מנהל את העסקאותיו. על פי חוקי המסחר בשוק המט”ח, כל אדם המעוניין להשקיע את השוק המט”ח צריך לעשות זאת באמצעות ברוקר , בית השקעות או חברת פורקס.

התוכנות לצרכי ניהול עסקאות בשוק הפורקס מאפשרת למשקיע להיחשף לעסקאות הרלוונטיות לגביו ולבסס את פעולותיו על בסיס מידע, תרשימים ונתונים עדכניים בכל רגע נתון.

מה זה חברת פורקס ומהם שירותיה?

חברות פורקס הן למעשה חברות מתמחות במתן שירותים מקצועיים בתחום המסחר בפורקס. המשך להביע את ההיבטים העסקיים של כל שוק המט”ח מחויב לעשות זאת באמצעות מתווך מקצועי (בריקרים, בתי השקעות, חברות פורקס וכו'), חברות הפורקס השונות מידות לרשות לקוחותיהן מגוון רחב של כלים ושירותים המיועדים למטרות תכנון אסטרטגי של פקודות המסחר השונות בשוק הפורקס, וכל זאת על בהתבסותן על שני מריבים עיקריים:

  • הגורם האנושי – הידע המקצועי העומד לרשות הברוקרים ויועצי ההשקעות מטעם חברת הפורקס בכל הנוגע לתחום המסחר במט”ח.
  • הגורם הטכנולוגי- איכויות התוכנה המקוונת המיועדת לצרכי מסחר בפורקס הסופקת על ידי החברה. תוכנות אלו הן "כלי העבודה" הנדסי של המשק השוק הפורקס חייבות לכלול את הפונקציות הרחבות ביותר לצורך איתור מגמות מסחר ותכנון אסטרטגי של פקודות מסחר כאלו ואחרות.

 

 

מסחר בפורקס – למי הוא מתאים והיכן מתחילים?

ביצוע עסקאות מסחר בשוק הפורקס, בדומה לכל פעולת מסחר אחרת בשוק ההון, מחייבת אתכם בראש ובראשונה לרכוש את הידע והכלים הנכונים הגדלים לצורך כך, כך אפשר להתחיל לסחור במט”ח באמצעות חברת פורקס כזו או אחרת המעמידה לרשות למעשה את הפלטפורמה הטכנית המתקדמת לצורך כך. כך, אנו ממליצים לכם לגשת לאחד מקורסי המסחר בפורקס למתחילים.

קורסים מקצועיים אלו יעניקו את הידע המקדים לרכישת מסחר, לר, היכרות מעמיקה עם המקצוענים המקצוענים הנלווים לתחום המסחר בפורקס. לאחר רכישת הידע והכלים מקצועיים ומסודרים, אנו ממליצים לכם להתאמן על ביצוע פעולות מסחר בפורקס באמצעות חשבון "דמו" וירטואלי המאפשרים לכם להיחשף לסיכונים כדי להנחיל להחלטות מסחר ואחרים כאלה אתם תדרשו לקבל בהמשך הדרך.

לאחר שבחנתם יכול לקבל את שירותי השרות שלכם, לפנות לרשות של כל מחברי הפורקס המורשות הפועלות בתחום, להעביר לחשבון את הכוח ההתחלתי תרצו להשקיע, לקבל ממנו תוכנה מקוונת ביצוע פעולות המסחר ולצאת לדרך שברשות לצידכם, הידע, הכלים וגם מקצועיים. הוירטואלית לצורך יצירת רווחים בשוק המט”ח.

המסחר בפורקס מותאם לכל אחד ואחד מביניכם המעוניין לרכוש את הידע והכלים הנכונים לצורך ביצוע עסקאות מושכלות בתחום השוק המט”ח ולא לאילו מביניכם המעוניינים להמר על כספי החיסכון והכסף הפנוי העומד לרשותם. זכרו- הפעילות בשוק הפורקס רווית סיכונים חשובה כל פעולת מסחר לאחר שרכשתם את הכלים הנכונים לצורך כך שביססתם את המידע שברשותכם בנוגע לכל עסקה ועסקה שלה תצבעו.

לסיכום, שוק הפורקס מאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של עסקאות מסחר היכולות לממכר עבורכם רווחים נאים בפרקי זמן קצרים במיוחד. יחד עם זאת, הפעילות בזירת מסחר זו מחייבת אתכם להיחשף לכל הסיכונים הנלווים אליה ולהרחיב את הידע האישי שלכם לצד בחירה נכונה בחברת הפורקס. אנו מקווים שכתבה זו בנושא מה זה חברת פורקס תעזור גם לכם לשקיע נכון בשוק המט”ח.

 

עדכוני חדשות בזמן אמת

תובנות וניתוח שוק

חדשות כלליות

דילוג לתוכן